Potrebujem
poradiť

Potrebujem
poradiť

floating icon

Radi vám zodpovieme všetky vaše otázky ohľadom možností financovania.

Dohodnúť stretnutie

Zmeny v iBanking-u od 1.1.2026

Nová aplikácia SZRB SmartPass pre služby elektronického bankovníctva od 1.1.2026

V záujme inovácie služieb elektronického bankovníctva prichádza SZRB, a. s., s modernou, bezpečnou a používateľsky intuitívnou aplikáciou SZRB SmartPass.

SZRB SmartPass je digitálny autentifikačný nástroj poskytovaný bankou, ktorý je určený na autentifikáciu a autorizáciu platobných operácií v iBanking-u v rozsahu dohodnutom v Zmluve o pripojení k službám elektronického bankovníctva.

Noví klienti banky, ktorí požiadajú o zriadenie služieb elektronického bankovníctva, budú využívať novú aplikáciu SZRB SmartPass, ktorej aktuálnu verziu si stiahnu do mobilného telefónu  (pre mobilný systém Android z Obchodu Play alebo pre mobilný systém iOS z  App Store).

V súvislosti s novou aplikáciou SZRB SmartPass, sa zmena týka existujúcich klientov banky, prechod na novú aplikáciu SZRB SmartPass bude prebiehať v období od 2.1.2026 do 31.3.2026.

Podmienkou prechodu na novú aplikáciu je stiahnutie novej aktuálnej verzie SZRB SmartPass do mobilného telefónu (pre mobilný systém Android z Obchodu Play alebo pre mobilný systém iOS z App Store), pričom aktiváciu aplikácie SZRB SmartPass bude možné vykonať troma spôsobmi:

  • ak má disponent zriadený „aktívny prístup“ alebo prístup „aktívne operácie k podpisu“ a na autentifikáciu a autorizáciu používal SZRB Token (Digipass Mobile), aktiváciu novej aplikácie SZRB SmartPass bude môcť vykonať z pohodlia domova, bez potreby kontaktovania banky prostredníctvom Infolinky alebo návštevy obchodného miesta,
  • prostredníctvom Infolinky (02 / 57 29 29 29),
  • osobne na obchodnom mieste.

Po úspešnej aktivácii novej aplikácie SZRB SmartPass odporúčame z mobilného telefónu odinštalovať aplikáciu SZRB Token.

Nová aplikácia SZRB SmartPass pre služby elektronického bankovníctva SZRB, a. s.,  bude dostupná pre mobilný systém Android v Obchode Play alebo pre mobilný systém iOS v App Store od 2.1.2026.

Aktívny prístup do iBankingu

umožňuje Vám uskutočňovať aktívne operácie a ich autorizáciu, napr.:

  • zadať domácu / zahraničnú platbu
  • potvrdiť (autorizovať) platbu
  • pre opakujúce sa domáce platby nastaviť šablónu
  • nastaviť, zmeniť alebo zrušiť trvalé príkazy
  • pozrieť aktuálny zostatok na účte
  • pozrieť alebo stiahnuť výpis z účtu
  • pozrieť zoznam platieb z účtu a ich detail
  • vytvoriť export pohybov z účtu
  • nastavenie notifikácií o obratoch na účte, o zostatku na účte
  • zmeniť svoje prístupové heslo

Pasívny prístup do iBankingu

umožňuje Vám uskutočňovať pasívne operácie, napr.:

  • pozrieť aktuálny zostatok na účte
  • pozrieť alebo stiahnuť výpis z účtu
  • pozrieť zoznam platieb z účtu a ich detail
  • vytvoriť export pohybov z účtu
  • zmeniť svoje prístupové heslo

Kontaktná e-mailová adresa: ibanking@szrb.sk

INFOLINKA:
02/ 57 29 29 29

online od 8.00 do 15.00 hod.
offline od 15.00 do 8.00 hod. prostredníctvom telefónneho záznamníka.

Pred telefonátom na Infolinku služieb elektronického bankovníctva si, prosím, pripravte nasledovné údaje:

  • Vaše meno a priezvisko
  • identifikačné heslo pre komunikáciu s bankou
  • Vaše telefónne číslo
  • popis udalosti a okolností dôležitých pre riešenie (dôvod, prečo nám voláte)

Po telefonáte na záznamník Vás budeme kontaktovať nasledujúci pracovný deň v čase od 8.30 hod. – do 10.00 hod.

UPOZORNENIE

Pozor na podvodné e-maily a falošné faktúry

Viac informácií

UPOZORNENIE NA PHISHING

Vážení klienti,

v snahe chrániť vás a vaše vklady v našej banke by sme vás chceli upozorniť na výskyt podvodných e-mailov, ktorými sa podvodníci snažia získať prihlasovacie údaje k vášmu elektronickému bankovníctvu.
Podvodné e-maily môžu pôsobiť, že vám ich zasiela Slovenská záručná a rozvojová banka, a. s. a môžu od vás požadovať zmenu hesla do vášho elektronického bankovníctva, napr. z dôvodu vypršania platnosti.
Podvodník v podvodnom e-maily môže od vás požadovať, aby ste klikli na priložený odkaz (link) v emaily, ktorý vás presmeruje na falošnú stránku banky a zadali svoje prihlasovacie údaje. Takýmto spôsobom môže podvodník od vás vylákať vaše prihlasovacie údaje do elektronického bankovníctva.

Našim klientom odporúčame, aby v prípade obdržania takého e-mailu na nič neklikali a ani následne nikam nevpisovali svoje prihlasovacie údaje.

Klientom odporúčame, aby sa prihlasovali len z oficiálnej stránky banky.

Ďakujeme za pochopenie.
SZRB, a. s.