Potrebujem
poradiť
Potrebujem
poradiť
Radi vám zodpovieme všetky vaše otázky ohľadom možností financovania.
Dohodnúť stretnutieŠpecialista/referent back office
Typ pracovného pomeru Trvalý pracovný pomer
Základná mzda 1350
Miesto výkonu práce Bratislava
Naše oddelenie administratívy obchodov k sebe hľadá novú posilu- špecialistu back office.
Stručná charakteristika druhu práce
- vypracovanie a vedenie zmluvnej dokumentácie na základe vzorov,
- vedenie zmluvnej dokumentácie a iných právne záväzných dokumentov súvisiacich s poskytovaním aktívneho obchodu,
- administratívne a kontrolné činnosti v procese vysporiadania aktívneho obchodu.
Požiadavky na zamestnanca
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa- ekonomické zameranie,
- prax v oblasti bankovníctva (3 roky),
- MS Office- pokročilý,
- anglický jazyk- mierne pokročilý (výhodou)
- zodpovednosť,
- zmysel pre detail,
- odolnosť voči stresu,
- komunikatívnosť,
- flexibilita,
- tímový hráč.
Zamestnanecké výhody, benefity
- motivujúci bonusový systém, ktorý bude upresnený na osobnom stretnutí
s uchádzačom, - týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce,
- pružný pracovný čas,
- príspevok na dopravu,
- príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
- Multisport karta,
- možnosť pracovať z domu „home office“,
- príspevok na jazykové vzdelávanie a ďalšie.
Informácie o výberovom konaní
V prípade záujmu o pracovnú pozíciu zašlite svoj životopis prostredníctvom kontaktného formuláru. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.