Potrebujem
poradiť

Potrebujem
poradiť

floating icon

Radi vám zodpovieme všetky vaše otázky ohľadom možností financovania.

Dohodnúť stretnutie

Typ pracovného pomeru Trvalý pracovný pomer

Základná mzda 1400

Miesto výkonu práce Bratislava

Naše oddelenie administratívy obchodov k sebe hľadá novú posilu- špecialistu back office.

Stručná charakteristika druhu práce

  • vypracovanie a vedenie zmluvnej dokumentácie na základe vzorov,
  • vedeniu zmluvnej dokumentácie a iných právne záväzných dokumentov súvisiacich s poskytovaním aktívneho obchodu,
  • administratívne a kontrolné činnosti v procese vysporiadania aktívneho obchodu
Pozíciu obsadzujeme ako zástup za materskú dovolenku.

Požiadavky na zamestnanca

  • VŠ vzdelanie II. stupňa (ekonomické zameranie)
  • predchádzajúca skúsenosť v oblasti bankovníctva (1 rok)
  • anglický jazyk výhodou
  • zodpovednosť
  • zmysel pre detail
  • odolnosť voči stresu
  • komunikatívnosť
  • flexibilita
  • tímový hráč

Zamestnanecké výhody, benefity

  • motivujúci bonusový systém, ktorý bude upresnený na osobnom stretnutí
    s uchádzačom,
  • týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce,
  • pružný pracovný čas,
  • príspevok na dopravu,
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
  • Multisport karta,
  • možnosť pracovať z domu „home office“,
  • príspevok na jazykové vzdelávanie a ďalšie.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu zašlite svoj životopis prostredníctvom kontaktného formuláru. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.

Reagovať na pozíciu

Načítavam formulár