Potrebujem
poradiť

Potrebujem
poradiť

floating icon

Radi vám zodpovieme všetky vaše otázky ohľadom možností financovania.

Dohodnúť stretnutie

Typ pracovného pomeru Trvalý pracovný pomer

Základná mzda 1300 Základná zložka mzdy od 1.300,- Eur/mesačne; finálna mzda je predmetom našej vzájomnej dohody v závislosti od praxe, skúseností a individuálnych schopností uchádzača. Okrem základnej mzdy banka poskytuje 13. plat a ďalšie finančné odmeny- kvartálne bonusy, vo významných čiastkach počas roka

Miesto výkonu práce Trenčín

Do nášho malého, ale súdržného a dobre naladeného trenčianskeho tímu hľadáme novú administratívnu posilu, ktorá našim obchodníkom pomôže nielen v ich dennej agende a pri aj pri celkovom back office chode pobočky.

Pozíciu obsadzujeme ako zástup za MD/RD.

Stručná charakteristika druhu práce

  • spracovávanie administratívnych činností týkajúcich sa prijatých žiadostí od klientov- malých a stredných podnikateľov
  • sprocesovanie prípravy úverovej zmluvnej dokumentácie a následných činností s tým spojených
  • príprava a spracovanie štandardnej zmluvnej dokumentácie pre pasívne produkty
  • zmena údajov v klientskej dokumentácii a správe klientskych účtov
  • komunikácia (telefonická, mailová, písomná) s klientmi, obchodnými partnermi a inými internými oddeleniami v rozsahu zverených úloh
  • archivovanie dokumentácie
  • evidencia pošty, preberanie a odosielanie zásielok, zabezpečenie potrebnej dokumentácie ku poštovej a mailovej komunikácií
  • administratívna podpora firemným poradcom, vykonávanie asistenčných prác pre podporu regionálneho zastúpenia (pobočky)
  • vypracovanie internej dokumentácie pre zadanie i pre zmenu obchodu v príslušných systémoch spoločnosti
  • ovládanie interných predpisov, všeobecných obchodných podmienok a obchodných podmienok pre jednotlivé bankové produkty; podieľanie sa na pripomienkovaní vnútrobankových predpisov
  • príprava a spracovanie pravidelnej inventarizácie regionálneho zastúpenia, vedeniu príslušných evidencií na pobočke
  • účasť na interných projektoch v rámci banky a testovaniu navrhovaných úprav v našich systémoch
  • podieľanie sa na tvorbe nových procesov a ich optimalizácie.

Požiadavky na zamestnanca

  • chuť učiť sa a rozvíjať v bankovom sektore (predchádzajúca banková prax je veľmi vítaná)
  • VŠ vzdelanie (I./II. stupeň) ekonomického zamerania výhodou
  • balík MS Office: užívateľská úroveň
  • zmysel pre tímovosť, samostatnosť, precíznosť a proaktivitu

Zamestnanecké výhody, benefity

  • motivujúci bonusový systém, ktorý bude upresnený na osobnom stretnutí
    s uchádzačom,
  • týždeň dovolenky nad rámec Zákonníka práce,
  • pružný pracovný čas,
  • príspevok na dopravu,
  • príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie,
  • Multisport karta,
  • príspevok na jazykové vzdelávanie a ďalšie.

Informácie o výberovom konaní

V prípade záujmu o pracovnú pozíciu zašlite svoj životopis prostredníctvom kontaktného formuláru. Všetkým uchádzačom ďakujeme za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba vybraných uchádzačov.

Reagovať na pozíciu

Načítavam formulár